اطلاعات عمومی, سنگ تراورتن, سنگ های ساختمانی, مقالات سایت

سنگ تراورتن برای نمای ساختمان

سنگ تراورتن برای نمای ساختمان

سنگ تراورتن برای نمای ساختمان : اگر تصمیم به خرید سنگ ساختمانی برای نمای ساختمان را دارید گزینه های زیادی نخواهید داشت. سنگ ساختمانی به دسته هایی مانند سنگ گرانیت، سنگ مرمر، سنگ مرمریت، سنگ چینی سفید و سنگ تراورتن تقسیم می شود که از نظر مقاومت گرانیت و سنگ تراورتن برای نمای ساختمان در بالاترین سطح قرار دارند. اما سنگ گرانیت برای نمای ساختمان مناسب نیست زیرا خاصیت چسبندگی بسیار ضعیفی دارد. پس بهترین انتخاب سنگ تراورتن می باشد که با رنگبندی بسیار گوناگون و طرح های زیبایی که دارد خود را مناسبترین گزینه می کند.

سنگ تراورتن برای نمای ساختمان

سنگ تراورتن برای نمای ساختمان

عوامل مختلفی بر روی قیمت سنگ تراورتن تاثیر گذار هستند که از میان آنها می‌ توان به دوام آن اشاره کرد. پیشنهاد می‌ شود سنگ هایی را خریداری کنید که در برابر شرایط آب و هوایی مقاومت بالایی داشته باشند. البته این عامل بر روی مقاومت فشاری و مقاومت خمشی و سایشی بیشتر تاثیر گذار است. برش سنگ از دیگر عوامل تاثیرگذار بر روی قیمت آن است. سنگ قبل از اینکه در ساختمان به کار برده شود، در کارخانه ها به مرحله فرآوری می رسد. قیمت سنگ با توجه به ویژگی های آن و قیمت ابزارآلات متفاوت است. در واقع هرچه سنگ به سمت نرم شدن برود قیمت آن ارزان تر است.

سنگ تراورتن از شهرهای مختلف ایران و معادن آن استخراج می شوند. قسمتی از آن به صورت سنگ خام برای صادرات مورد توجه می باشد و‌ قسمت دیگر آن برای استفاده داخلی در کارخانه های مختلف برش می خورند و فرآوری می شوند.

اما مهم این است که بودجه برنامه اجرایی خود را تعیین کنید تا بتوانید گزینه برتر را برای خرید داشته باشید. در زیر به بعضی از معروف ترین سنگ های تراورتن پرداخته می شود تا بتواند شما را در تصمیم گیریتان یاری رساند.

سنگ تراورتن عباس آباد : سنگ تراورتن محلات عباس آباد با دو زمینه رنگی اصلی عباس آباد سفید و عباس آباد کرم شناخته می شود که در هر دو مورد سورت های بی موج و موج دار وجود دارند. سنگ تراورتن عباس آباد از پرمخاطب ترین سنگ های تراورتن ایران است که امروزه قیمت های سرسام‌آوری دارند. سنگ تراورتن سفید

سنگ تراورتن آتشکوه : سنگ آتشکوه زمینه رنگی روشنی دارد و برای ساختمان های لوکس مورد استفاده می‌باشد. سنگ آتشکوه گران قیمت ترین سنگ تراورتن محسوب می شود. معدن این سنگ روو به اتمام است.

سنگ تراورتن شکلاتی: این سنگ با زمینه رنگی قهوه ای نیز برای تضاد رنگ در نما یا در بخش های دیگر ساختمان مورد توجه می باشد. سنگ تراورتن شکلاتی نیز با قهوه ای روشن و تیره مورد استفاده قرار می گیرد. بهتر است که از این سنگ تراورتن در نما محدود استفاده شود ، سنگ تراورتن شکلاتی یزد امکان شوره زدن دارد.

سنگ تراورتن آبگرم محلات : این سنگ در کنار معادن سنگ عباس آباد و حاجی آباد قرار دارد که از لحاظ کیفیت نزدیک به آنهاست، زمینه رنگی سنگ تراورتن آبگرم محلات کرم رنگ است، قیمت آن در بازار امروز بسیار مناسب است و جز پرکاربردترین سنگ نما های ساختمان است. سنگ تراورتن کرم

برای انتخاب بهترین سنگ برای پروژه ساختمانی خود و سنگ تراورتن برای نمای ساختمان با ما تماس بگیرید. خرید سنگ فوق العاده لذت بخش است اگر با اطلاعات کافی صورت گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *