اطلاعات عمومی, سنگ تراورتن, سنگ های ساختمانی, مقالات سایت

سنگ تراورتن در نمای بیرونی ساختمان و اهمیت آن

سنگ تراورتن ابگرم محلات در نمای بیرونی ساختمان و اهمیت آن

بیایید تا در این مقاله به اهمیت سنگ تراورتن در نمای بیرونی ساختمان بپردازیم : از نظر مهندسان و معماران نمای بیرونی ساختمان از اهمیت بالایی برخوردار است و قبل از هرکاری باید برای آن برنامه ریزی مناسب داشته باشیم. حتماً شما هم متوجه شده اید که نمای بیرونی ساختمان ها به قول معروف باعث بالا بردن کلاس محله و منطقه می شود برای کسب نتیجه دلخواه که زیبایی بستری و ارزش مالی را به همراه داشته باشد باید به هماهنگی هارمونی رنگ های نمای ساختمان با کل شهر، همچنین هماهنگی بافت های تجاری و مسکونی با همدیگر توجه کنیم. سنگ تراورتن ابگرم محلات

انتخاب یک سبک مطابق با کل ساختمان اهمیت ویژه ای دارد بسته به اینکه از نمای مدرن، نمای کلاسیک ، نمای رومی ، نئوکلاسیک یا هر سبک دیگری استفاده کنیم؛ به همین خاطر است که مهندسان همواره سعی در به روز نگه داشتن دانش خود دارند. یکی از مهم ترین توصیه های آنها استفاده از مصالح با کیفیت در نمای بیرونی ساختمان می باشد.

نقش سنگ تراورتن در نمای بیرونی ساختمان

برای نمای بیرونی ساختمان سنگ تراورتن از جمله بهترین سنگ ها به حساب می آید زیرا علاوه بر زیبایی ظاهری به خاطر دوام و کیفیت بالای آن بسیار مقرون به صرفه است و از آن برای اجرای سبک های مختلف استفاده می شود.
سنگ تراورتن از دیرباز تاکنون مورد استقبال قرار گرفته است به طور مثال: لودویک میس فن در روهه (Ludwig Mies Van der Rohe)، طراح بنام آمریکایی – آلمانی (۱۸۸۶_۱۹۶۹) از سنگ تراورتن در عملیاتی کردن نمای بیرونی ساختمان ها بهره برده بود.

چرا باید از سنگ تراورتن آبگرم محلات در نمای بیرونی ساختمان استفاده کرد؟

سنگ تراورتن ابگرم محلات از با کیفیت ترین سنگ های آهکی به شمار می رود این سنگ در رنگ های مختلف از کرم تیره تا کرم روشن مایل به سفید وجود دارد متخلخل بودن آن بر زیبایی ظاهری و دوامش تاثیر گذاشته است. این سنگ تراورتن بدون هیچگونه ترک خوردگی در دو شکل مواج و صاف عرضه می شود، تا این عایق صوتی و حرارتی در مدت زیادی یک لباس گرم برای انواع ساختمان باشد.

متاسفانه آلودگی هوا و باران های اسیدی باعث فرسایش سنگ ها می شوند علاوه بر این تغییرات زیست محیطی، گرما، سرما حرارت و اتفاقات غیر مترقبه عواملی هستند که زیبایی ظاهری ساختمان شما را با خطر مواجه می کنند، اما خوشبختانه سنگ تراورتن ابگرم محلات با ضخامت و استحکام مناسب خاطری آسوده را برای دوستداران نماهای سنگی فراهم کرده است.

بعد از به دست آوردن سنگ تراورتن ابگرم از معادن محلات مورد برش و ساب حرفه ای قرار می گیرند حتی در زمان خرید محصول قدرت انتخاب و دستچین کردن برای متقاضیان فراهم آمده است تا در اندازه رنگ و کیفیت دلخواه به آن دسترسی داشته باشیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *