اطلاعات عمومی, سنگ تراورتن, سنگ های ساختمانی, مقالات سایت

سنگ تراورتن روف گاردن

سنگ تراورتن روف گاردن ، سنگ تراورتن آبگرم محلات

سنگ تراورتن یکی از بهترین سنگ های ساختمانی برای داشتن یک روف گاردن زیبا است. در طراحی روف گاردن، به دلیل استفاده از عناصر طبیعی، حس فضای سبز واقعی منتقل می شود. در کنار چمن های مصنوعی، استفاده از سنگ های ساختمانی جلوه ای گرم و دوست داشتنی را به فضای روف گاردن می بخشد. البته همانطور که می دانید سنگ های مختلفی در بازار وجود دارد که هرکدام به خاطر فرآوری های مختلف، ویژگی و کاربرد های متفاوتی دارند. در این مقاله قصد داریم شما را در انتخاب بهترین سنگ تراورتن روف گاردن راهنمایی کنیم.

  • فرآوری سنگ مناسب روف گاردن یا بام سبز

اولین نکته در انتخاب بهترین سنگ برای روف گاردن، فرآوری سنگ است. سنگ ها به روش های مختلفی فرآوری می شوند و به همین دلیل دارای ویژگی ها و مشخصات بارزی هستند. مثلا استفاده از سنگ هایی با فرآوری صاف صیقلی برای روف گاردن اصلا مناسب نیستند؛ زیرا سطح این سنگ ها بسیار لغزنده است و احتمال سر خوردن و افتادن روی آن بسیار زیاد خواهد بود. سنگ هایی با فرآوری چرمی و تیشه ای بهترین انتخاب هستند. از آنجاکه روی سنگ تراورتن محلات فرآوری های مختلف از جمله تیشه ای، چرمی و غیره صورت گرفته، یک گزینه عالی برای روف گاردن محسوب می شود.

  • مقاومت سنگ در مقابل شرایط آب و هوایی

روف گاردن فضایی سرباز است که با استفاده از چمن های مصنوعی، انواع گل و گیاه تزیین می شود. سنگ های مورد استفاده برای کف روف گاردن باید از مقاومت بالایی در برابر شرایط آب و هوایی مختلف برخوردار باشند. مطمئنا سنگ کاری کف روف گاردن بسیار پرهزینه است و استفاده از سنگ های بی کیفیت نه تنها ظاهر خوبی به فضا نمی دهد، بلکه طول عمر کمی دارند و خیلی زود در اثر تابش مستقیم نور خورشید و بارش باران ترک می خورند. اگر به دنبال یک سنگ ساختمانی باکیفیت و قیمت مناسب می گردید، سنگ تراورتن آبگرم محلات را پیشنهاد می کنیم. سنگ تراورتن در شرایط مختلف آب و هوایی بسیار مقاوم است و طول عمر زیادی دارد و یک انتخاب عالی برای سنگ روف گاردن محسوب می شود .

  • سنگ متناسب با طراحی روف گاردن

یکی دیگر از نکاتی که در انتخاب سنگ روف گاردن باید به آن توجه کرد؛ متناسب بودن سنگ با طراحی روف گاردن است. روف گاردن با توجه به سلیقه شخص، طراحی می شود. سنگ روف گاردن باید بر اساس مواد اولیه و رنگ فضا انتخاب شود. شما باید از سنگ هایی استفاده کنید که دارای تنوع رنگی زیادی باشند تا بتوانید هماهنگی بین رنگ فضا و کف ایجاد کنید. سنگ تراورتن علاوه بر ظاهر زیبا، دارای تنوع رنگ بالایی نیز است و یک گزینه عالی برای روف گاف خواهد بود.

  • ابعاد سنگ برای کف روف گاردن

سنگ های که برای کف روف گاردن استفاده می شوند، دارای ابعاد 30*30, 40*40 هستند. از دلایل مناسب بودن این سایز برای روف گاردن می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. برش این ابعاد راحت است و احتمال شکستن سنگ بسیار پایین است.
  2. امکان شیب بندی برای هدایت آب باران و جلوگیری از جمع شدن آب در روف گاردن

از ویژگی های سنگ تراورتن که آن را به یک انتخاب عالی برای روف گاردن تبدیل کرده می توان موارد زیر را نام برد:

  • مقاومت بالا در برابر شرایط آب و هوای مختلف
  • ظاهر زیبا و تنوع رنگ بالا
  • چسبندگی بالا با سیمان

بهترین سنگ تراورتن که در مقابل شرایط مختلف جوی مقاوم است و ضدشوره زدگی است ، سنگ تراورتن آبگرم محلات می باشد که در ابعاد عرض 40 سانتی متر تولید می شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *