اطلاعات عمومی, سنگ تراورتن, سنگ های ساختمانی, مقالات سایت

سنگ تراورتن محلات را بیشتر بشناسید

سنگ تراورتن محلات کرم ، تراورتن کرم محلات ، تراورتن محلات ، سنگ ساختماني ، خريد سنگ ساختماني ، قيمت سنگ ساختماني ، سنگ تراورتن کرم محلات ، سنگ تراورتن محلات کرم ، سنگ ساختمانی ، خرید سنگ ساختمانی ، قیمت سنگ ساختمانی ، سنگ تراورتن ، سنگ مرمریت

سنگ تراورتن محلات یکی از متریال های طبیعی است که در نمای ساختمانی و سازه های مختلف ساختمانی استفاده می شود. استفاده از سنگ تراورتن در تمام جهان و از سال های بسیار دور مرسوم بوده است و این سنگ یکی از مصالح محبوب ساختمانی به حساب می آید. اما این سنگ نیز دارای موافقان و مخالفان زیادی است. اگر شما هم دوست دارید که مزایای سنگ تراورتن محلات را بدانید، در ادامه این نوشتار همراه ما بمانید.

سنگ تراورتن محلات کرم ، تراورتن کرم محلات ، تراورتن محلات ، سنگ ساختماني ، خريد سنگ ساختماني ، قيمت سنگ ساختماني ، سنگ تراورتن کرم محلات ، سنگ تراورتن محلات کرم ، سنگ ساختمانی ، خرید سنگ ساختمانی ، قیمت سنگ ساختمانی ، سنگ تراورتن ، سنگ مرمریت

8 مزیت فوق العاده سنگ تراورتن محلات

سنگ تراورتن محلات با ظاهر زیبا و منحصربه فرد خود در طرح های مختلف در بازار موجود است. رنگ این سنگ ارتباط مستقیمی با میزان مواد معدنی آن دارد. به عبارت دیگر هرچه مواد معدنی در بافت این سنگ بیشتر باشد، سنگ تراورتن محلات پررنگ تر خواهد بود. اما علاوه بر این ویژگی، دارای مزایای زیادی است. این موارد شامل:

  1. این سنگ با مقاومت فشاری بسیار مناسب خود، به خوبی در برابر آسیب های نور خورشید مقاومت می کند. به طوری که گرمای خورشید را به خود جذب نمی کند و دمای آن همیشه در سطح پایینی قرار می گیرد. این ویژگی باعث می شود که این سنگ مناسب قسمت هایی از ساختمان باشد که نیاز به دمای کم دارند.
  2. سنگ تراورتن به دست آمده از معادن محلات دارای خاصیت متخلخل است. به عبارت دیگر با استفاده از این ویژگی، حفره های ریزی روی سطح سنگ ایجاد می شود. به همین دلیل میزان اصطکاک سنگ افزایش پیدا می کند و این سنگ را گزینه مناسبی برای اماکن لیز مانند اطراف استخر می کند.
  3. ازجمله مزایای دیگر وجود حفره در این سنگ، به وجود آمدن خاصیت عایق در برابر صدا و حرارت است. علاوه بر آن، تغییرات دمایی نیز باعث ترک در بافت سنگ نمی شود.
  4. مقاومت این سنگ در برابر شرایط آب و هوایی بسیار خوب است. به همین دلیل تغییرات آب و هوایی باعث انبساط و انقباض سنگ نمی شود. درنتیجه ترک در بافت این سنگ نیز ایجاد نخواهد شد.
  5. رنگ و بافت زیبا و منحصر به فرد سنگ تراورتن کرم، موجب می شود که این سنگ گزینه مناسبی برای نمای داخلی و خارجی ساختمان، سرویس بهداشتی، راه پله ها، شومینه و… باشد.
  6. گستردگی طیف رنگی سنگ از کرم روشن تا سفید خالص
  7. سطح صاف، یکنواخت و بدون ناخالصی و دارای سورت بندی متنوع
  8. مقاومت و عمر طولانی
کلام پایانی

در این مقاله ویژگیهای منحصربه فرد و مختلف سنگ تراورتن محلات را با هم بررسی کردیم. این سنگ با قدمت چندین ساله خود، گزینه مناسبی در صنعت ساختمان سازی است. معادن سنگ تراورتن محلات با تولید سنگ های ساختمانی مرغوب با رنگ و بافت متفاوت و ماندگار، سنگی با قیمت مناسب برای نمای داخلی و بیرونی و نمای رومی ساختمان ارائه می کنند. اگر شما هم در جستجوی سنگ نمای ساختمان مناسب هستید، گزینه مناسب شما اینجاست.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *