سنگ تراورتن, سنگ های ساختمانی, مقالات سایت

سنگ تراورتن کرم روشن

سنگ تراورتن کرم روشن

یکی از پرکاربرد ترین و محبوب‌ ترین سنگ های ساختمانی سنگ تراورتن کرم روشن است. این محصول زمینه روشنی دارد و در طرح های متفاوت نظیر طرح ابر و بادی به وجود آمده است. سنگ های تراورتن جز سنگ های آهکی و رسوبی به حساب می آیند که در اثر رسوب گذاری آب در معادن تولید می‌ شوند. این محصولات کاربرد بسیار زیادی در صنایع ساختمانی برای نمای ساختمان و تزیینات دیوار و غیره دارند.

سنگ تراورتن کرم روشن

سنگ تراورتن کرم روشن

مشخصات سنگ تراورتن

سنگ تراورتن کرم روشن یکی از جذاب ترین و پرکاربردترین سنگ های ساختمانی است. این محصولات به صورت موج دار و بدون موج در طرح های متفاوت تولید شده اند. سنگ تراورتن انواع متفاوتی دارد. سنگ تراورتن درجه یک و درجه دو ممتاز و غیره از جمله انواع سنگ تراورتن هستند. این سنگ یکی از پرمصرف ترین سنگ ها در صنایع ساختمان سازی است. زیرا ظاهر بسیار جذاب و بی نظیری دارد. این محصول در برابر فشار و رطوبت و گرما و نور خورشید و سرما مقاومت بسیار بالایی دارد. علاوه بر این مقاومت سایشی و استحکام بالا، قیمت مناسب، تراکم بالا و جذب پایین آب از دیگر ویژگی های سنگ تراورتن است.

قیمت و کاربرد سنگ تراورتن کرم روشن

سنگ تراورتن کرم روشن از قیمت مناسب و مقرون به صرفه‌ای برخوردار است. قیمت این محصولات بر اساس عوامل متفاوتی سنجیده می شود. همانطور که در قسمت فوق ذکر کردیم سنگ تراورتن انواع متفاوتی دارد. لذا سنگ تراورتن درجه یک نسبت به درجه دو از قیمت بالاتری برخوردار است. البته عوامل بسیار زیادی هستند که بر روی قیمت این سنگ تاثیرات زیادی می گذارند. عواملی نظیر درجه کیفی و کیفیت ساب، مرغوبیت محصول از جمله این پارامترها هستند. از سنگ تراورتن در نمای رومی و کلاسیک و در تزئینات داخلی و خارجی ساختمان و در سرویس بهداشتی کف و دیوارها و پله ها استفاده می کنند.

اطلاعاتی در مورد سنگ تراورتن

سنگ تراورتن سنگ رسوبی است که قابلیت های منحصر به فردی دارد. این گونه از محصولات در نمای بیرونی و داخلی ساختمان مورد استفاده قرار می‌ گیرند و تاثیرات بسیار زیادی در افزایش زیبایی بصری دکوراسیون داخلی و بیرونی ساختمان می‌ گذارند. طول عمر و دوام بالای سنگ تراورتن کرم روشن موجب شده تا این محصول مد نظر علاقه مندان قرار بگیرد. ظاهر زیبا و منحصر به فرد سنگ تراورتن و بافت بی نظیر آن به همراه رنگ ثابت و تنوع رنگی و قابلیت برش کاری و ساب پذیری از جمله ویژگی های منحصر به فرد این سنگ به حساب می آیند.

جمع بندی

سنگ تراورتن از جمله سنگ های رسوبی است که کاربرد بسیار زیادی در صنایع ساختمان سازی دارد. از این محصولات در نمای بیرونی و داخلی ساختمان و برای تزیینات دیوار و در راه پله ها و برای نمای رومی و کلاسیک استفاده می کنند. سنگ تراورتن طول عمر و دوام بسیار بالایی دارد‌. علاوه بر این دارای ظاهری زیبا و منحصر به فرد است. عوامل زیادی نظیر کیفیت ساب و مرغوبیت و درجه کیفی بر روی قیمت سنگ تراورتن کرم روشن تاثیر گذار هستند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *