سنگ تراورتن, سنگ های ساختمانی, مقالات سایت

سنگ فروشی محلات

سنگ فروشی محلات

در ایران معادن سنگ بسیاری وجود دارد اما معدن سنگ تراورتن دنیا، شهرستان محلات است که در شهر اراک، استان مرکزی واقع شده است. در این شهرستان کارخانه های زیادی به تولید سنگ ساختمانی به خصوص سنگ تراورتن می پردازند و معادن سنگ این شهرستان در کشور ایران بالاترین ذخیره و تنوع سنگ را دارد، به همین علت به عنوان قطب سنگ ایران و جهان شناخته می شود. همانطور که گفته شد در این شهرستان معادن زیادی مانند معدن سنگ عباس آباد، معدن سنگ دره بخاری، معدن سنگ آب گرم و غیره وجود دارد. کارخانه های با استفاده از سنگ های این معادن به صورت فرآوری شده سنگ ها را به کشورهای دیگر مانند روسیه، ایتالیا، هند و دیگر کشورها صادر می کنند.

"<yoastmark

سنگ تراورتن

سنگ تراورتن جزو سنگ های تزئینی محسوب می شود که در طبقه بندی سنگ های آهکی متخلخل قرار می گیرد. این سنگ در نمای ساختمان، دیوارها و کف استخرها، کفپوش ها و سنگ فرش ها کاربرد دارد و به خاطر کیفیت بالا و تنوع بسیار مورد استقبال عموم قرار می گیرد. سنگ های تراورتن به خاطر وجود حفره های زیاد در بافتشان که از گازهای محبوس در آب گرم پر شده اند صیقلی و لیز نیستند و به همین خاطر انتخاب مناسبی برای کف مکان هایی است که رطوبت بالایی دارند. همچنین همین موضوع باعث شده در طراحی کف استخرها از آن استفاده شود که علاوه بر زیبایی کاربرد خوبی دارد.

سنگ تراورتن محلات

سنگ های تراورتن محلات تشکیل شده از رسوبات به جامانده چشمه های آب گرم می باشد و در رنگ های روشن و سفید وجود دارد. در کارخانه سنگ فروشی محلات ، این سنگ ها به صورت موج دار و بی موج عرضه می شود. ظاهر این سنگها علاوه بر رنگشان نسبتاً یکنواخت است که این ویژگی در نماهایی که متراژ بالایی دارند کاربردی است چونکه بهترین انتخاب برای نماهای متراژ بالا سنگهای یکدستی مانند سنگ تراورتن است. در ادامه می خواهیم برخی از ویژگی های سنگهای تراورتن محلات را بررسی کنیم. از مهم‌ترین ویژگی های سنگ‌های تراورتن محلات استحکام بالای آن ها می باشد که باعث طول عمر بالا و استفاده طولانی مدت می شود. سنگ تراورتن محلات به خاطر تنوع رنگی بالایی که دارد باعث شده است افراد بتوانند به راحتی مطابق سلیقه شان رنگ موردنظر خود را انتخاب کنند. یکی دیگر از مزایا و ویژگی های سنگ تراورتن محلات مقاومت بالای آن در برابر شرایط جوی است به طوری که جذب آب این سنگ به قدری پایین است که با قرارگرفتن در معرض انواع رخدادهای طبیعی مانند برف و باران آسیب پذیری بسیار کمی دارند.

سنگ تراورتن آبگرم محلات

باتوجه به این که سنگ های تراورتن طرف داران زیادی دارد، یکی از انواع این مدل سنگها به نام سنگ تراورتن آبگرم محلات، در سال های اخیر بسیار مورد توجه و استفاده قرار گرفته است. این مدل از سنگهای تراورتن باتوجه به ویژگی های مختلفشان رنگهای متفاوتی دارند به عنوان مثال رنگ درجات ضعیف تر مایل به کرم زیتونی است ولی به طور کل در رنگهای کرم، کرم بژ و گاهاً سفید به شما عرضه می شود. سنگ تراورتن آبگرم محلات باتوجه به اینکه چسبندگی خوبی با ملات دارد مناسب برای استفاده در دیوارهای داخلی ساختمان است. همچنین برای نمای اصلی ساختمان، نمای داخلی، محوطه سازی، داخل حیاط و یا حیاط پارکینگ، جداول سنگی و درپوش هم کاربرد دارند.
در پایان اگر شما می خواهید برای نمای ساختمان خود از سنگی باکیفیت و قیمت مناسب استفاده کنید که مزایای بی شماری دیگری هم برایتان داشته باشد پیشنهاد ما به شما استفاده از انواع سنگ‌های تراورتن است؛ بنابراین اگر تصمیم به استفاده از این سنگها دارید مطالبی که تا اینجا گفته شد می تواند شما را برای خرید از کارخانه فروش سنگ تراورتن ما راهنمایی کند.

 

لطفاً جهت ثبت سفارش سنگ محلات با شماره مندرج در سایت تماس بگیرید.

شماره تماس مستقیم کارخانه سنگبری – 09133324065 ( مهندس غیب دوست ) پاسخگوی سوالات شما هستیم .

آدرس کارخانه جهت مراجعه حضوری :

اصفهان-تیران-منطقه صنعتی رضوانشهر-فاز۱-خیابان یکم شرقی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *