سنگ تراورتن, سنگ های ساختمانی, مقالات سایت

سنگ محلات اصفهان

سنگ محلات اصفهان

تراورتن پرمصرف‌ ترین سنگ ساختمانی

همانطور که میدانید سنگ یکی از نماد های قدرت و شکوه به شمار می آید و انسان همیشه خواهان این بوده که امتیازاتی از طبیعت را برای خود داشته باشد و جزئی از آن باشد. حتی از لحاظ علم فلسفه و زیبایی شناسی انسان جزئی از طبیعت است برای همین دوست دار آن است و همیشه سعی دارد که در زندگی روزمره شهری گوشه هایی این زیبایی را به زندگی خود بیافزاید و به جز آموزش برای کسب آرامش از آن بهره مند شود.

سنگ محلات اصفهان

سنگ محلات اصفهان

از بین سنگ ها تراورتن سرسختی مثال زدنی دارد. پرشکوه بوده و جلای چشمگیری به محیط زندگی می بخشد، از این ویژگی ها می توان به مقاومت بالا، ساب پذیری بسیار خوب، تخلخل سطحی، تنوع رنگ و … اشاره کرد.
تراورتن از آن دسته سنگ هاست که اقبال طراحان و معماران را به خود جلب کرده است، به همین دلیل در انواع مدل قابلیت اجرا و پوشش دهی به ساختمان را دارد، از جمله نمای رومی کلاسیک و مدرن است.

ویژگی های سنگ محلات اصفهان

تمام افرادی که با خرید و فروش سنگ سر و کار دارند حتماً نام و شهرت کارخانه‌ های سنگ محلات اصفهان را شنیده‌ اند این سنگ ها علاوه بر کیفیت بالا با قیمتی ارزان عرضه می شوند. سنگ محلات اصفهان از معادن سطح زمین استخراج می شوند و در اشکال موج دار و بی موج، چرمی و سابیده شده مورد فرآوری قرار می گیرند. سپس به صورت عمده و جزئی بسته به حجم درخواستی به فروش می رسند.
این سنگ با درجات مختلف بسیار خوب و نوع ضعیف به فروش میرسد که هر کدام کاربرد خاص خود را دارند، انواع مرغوب آن برای نمای ساختمان به کار می رود. برای پوشش سطحی این سنگ متخلخل از مواد مرغوب اپوکسی و رزین بهره می برند. سنگ محلات اصفهان از تراورتن سفید تا قهوه ای دیده می شود.
جنس سنگ محلات اصفهان به گونه ای است که می توان آن را تضمین شده دانست و برای سالیان طولانی زیبایی و پایداری آن را مشاهده کرد.
همانطور که اصفهان به شهر زیبایی ها معروف است با خرید این سنگ زیبایی جهان را به محله و ساختمان خود هدیه می دهیم که این چشم انداز ماست.

 

لطفاً جهت ثبت سفارش سنگ محلات اصفهان با شماره مندرج در سایت تماس بگیرید.

شماره تماس مستقیم کارخانه سنگبری – 09133324065 ( مهندس غیب دوست ) پاسخگوی سوالات شما هستیم .

آدرس کارخانه جهت مراجعه حضوری :

اصفهان-تیران-منطقه صنعتی رضوانشهر-فاز۱-خیابان یکم شرقی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *