اطلاعات عمومی, سنگ تراورتن, سنگ های ساختمانی, مقالات سایت

قیمت سنگ تراورتن محلات و تاثیر آن در طراحی

سنگ تراورتن محلات کرم ، تراورتن کرم محلات ، تراورتن محلات ، سنگ ساختماني ، خريد سنگ ساختماني ، قيمت سنگ ساختماني ، سنگ تراورتن کرم محلات ، سنگ تراورتن محلات کرم ، سنگ ساختمانی ، خرید سنگ ساختمانی ، قیمت سنگ ساختمانی ، سنگ تراورتن ، سنگ مرمریت

سنگ تراورتن محلات یکی از سنگ های پرکاربرد در صنعت ساختمان ایران است. یکی از دلایل مهم این موضوع مقاومت سنگ تراورتن درمقابل شرایط متفاوت آب و هوایی است. لذا سنگ تراورتن محلات را می توان در نمای ساختمان که در معرض شرایط آب و هوایی متفاوت قرار می گیرد مورد کاربرد قرار داد. در کنار این نکته مهم سنگ تراورتن زیبایی منحصر به فردی دارد. برای نمونه وجود رنگ های متفاوت از این سنگ موجب می شود عملیات طراحی با تنوع گسترده ای قابل انجام باشد. حتی در هر رنگ و نوع سنگ تعدد طرح نیز وجود دارد. سنگ طبیعی می باشد و طرح های مختلف آن در سورت های گوناگون دسته بندی می شوند.

سنگ تراورتن محلات آبگرم را بیشتر بشناسید…

اگر کمی طراحی درکنار استفاده از سنگ تراورتن در قسمت های مختلف ساختمان شما باشد می توانید طرح هایی بدیع و نو و زیبا خلق کنید.

اما یکی از نکات پراهمیت در انتخاب سنگ تراورتن، قیمت سنگ تراورتن می باشد که رنج بسیار گسترده ای را شامل می شود. بعضی در دسته های گران و بعضی در دسته های ارزان دسته بندی می شوند.

برای خرید سنگ تراورتن بهتر است رنج قیمتی که در زیر آورده شده است را در نظر داشته باشید تا بتوانید برطبق آن تصمیم صحیحی بگیرید.

سنگ آتشکوه، سنگ دره بخاری، سنگ سیلور تکاب، سنگ عباس آباد از جمله سنگ های گران قیمت تراورتن محسوب می شوند.

بعضی سنگ ها از نظر قیمتی در دسته های میانی قرار می گیرند. برای نمونه سنگ تراورتن آبگرم ، سنگ سیلور کاشان، سنگ آقامحمدی، سنگ تراورتن کرم تکاب، سنگ تراورتن زنجان

بعضی هم در دسته هایی با قیمت کمتر وجود دارند. برای نمونه سنگ تراورتن کاشان، سنگ تراورتن محلات ، سنگ تراورتن های متفرقه که سورت های نامنظمی را ارائه می دهند.

برای اطلاع از آخرین قیمت سنگ تراورتن و میزان موجودی سنگ تراورتن محلات همچنین خرید سنگ تراورتن ارزان ، با شماره های موجود در سایت گیتی استون تماس بگیرید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *