اطلاعات عمومی, مقالات سایت

لیست قیمت سنگ های ساختمانی

لیست قیمت سنگ های ساختمانی

بخش عمده‌ ای از هزینه های ساخت و ساز ساختمان به سنگ های ساختمانی اختصاص داده می‌ شود. توجه کنید در هنگام طراحی نمای ساختمان ها به هیچ عنوان از سنگ های نامرغوب استفاده نکنید، چرا که سنگ ها تاثیر بسیار زیادی در کیفیت ساخت ساختمان دارند و الزامی است که از سنگ هایی با کیفیت استفاده شود تا در شرایط آب و هوای مختلف دوام بیاورد. یکی از سنگ های با کیفیت سنگ تراورتن می باشد که در رنگ بندی های مختلف و طرح‌ های متفاوتی در بازار موجود است.

لیست قیمت سنگ های ساختمانی

لیست قیمت سنگ های ساختمانی

خرید سنگ با قیمت ارزان ‌

در لیست قیمت سنگ های ساختمانی می توانید قیمت تمام سنگ های نمای ساختمان را مشاهده کنید. برای این که بتوانید هزینه های خود را مدیریت کنید باید بدانید در طراحی نمای ساختمان باید از چه سنگی استفاده کنید که قیمت مناسب و کیفیت بالایی داشته باشد. سنگ ها از مهم‌ ترین مصالح در طراحی ساختمان ها هستند که اگر به صورت نادرست انتخاب شوند، هزینه های بسیار زیادی به وجود می آورد و اگر شما می خواهید برای نمای بیرونی ساختمان از سنگ استفاده کنید که در معرض نور و سرما است باید ضمن توجه به لیست قیمت سنگ های ساختمانی به مقاومت آن در برابر نور و سرما نیز توجه کنید.

قیمت سنگ تراورتن

سنگ تراورتن از سنگ هایی است که نگهداری از آن ساده است و به زودی از بین نمی‌ رود و نمی شکند. این سنگ از سنگ های زیبا و دکوراتیو بوده که برای طراحی دکوراسیون بیرونی نمای ساختمان ها از آن استفاده می‌ شود و می‌ توان آن را در رنگهای سفید، کرم، مشکی و غیره خریداری کرد. با مشاهده لیست قیمت سنگ های ساختمانی می توان قیمت سنگ تراورتن را بیابید. این سنگ رنگ های مختلفی دارند که می توان به رنگ های قهوه ای برنز، بژ و قهوه ای، زنگاری و… اشاره کرد. این سنگ محبوبیت بالایی دارد و یک سنگ آهک می باشد که در اطراف چشمه معدنی یافت می شود.

عوامل تاثیر گذار بر روی قیمت سنگ

قیمت گذاری سنگ تراورتن با معیار های خاصی انجام می شود که در ادامه عوامل موثر بر قیمت این سنگ ها را بیان می کنیم. ساب سنگ، رنگ سنگ، نوع فرآوری و میزان تخلخل، کیفیت و آنالیز و قطر و ابعاد سنگ از معیارهای قیمت گذاری سنگ ها می باشد. در حقیقت هر یک از موارد ذکر شده می تواند بر قیمت سنگ تاثیر گذار باشد. توجه کنید سنگ هایی که رنگ سفید و روشن دارند نسبت به سنگ های رنگ تیره پرمتقاضی تر هستند و همین موضوع باعث شده تا قیمت سنگ های رنگ روشن کمی بالاتر از سنگ های رنگ تیره باشد.

جمع بندی

در این مقاله اطلاعاتی در مورد عواملی که بر روی قیمت سنگ تاثیر می‌ گذارند و همچنین لیست قیمت سنگ های ساختمانی ارائه دادیم. اما باید بدانید که اندازه سنگ به صورت مستقیم بر روی قیمت آن تاثیر می گذارد و اگر ارتفاع و عرض یک سنگ کم باشند بر روی قیمت تاثیر گذاشته و قیمت سنگ کاهش می یابد. سنگ های ساختمانی اغلب در سایز های مختلفی برش داده می شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *