اطلاعات عمومی, سنگ تراورتن, سنگ های ساختمانی, مقالات سایت

همین حالا سنگ تراورتن کرم را بشناسید!

خرید سنگ تراورتن ، خرید تراورتن ، خرید سنگ ، سنگ تراورتن ، خرید سنگ تراورتن عباس آباد

سنگ تراورتن کرم با رنگ کرمی تولید می شود و دارای کاربردهای زیادی در صنعت ساختمان است. از سنگ تراورتن کرم برای پیاده روها، جدول های سنگی، درپوش ها، سنگ فرش، محوطه سازی، نمای ساختمان و موارد دکوری و تزئینی استفاده می شود. سنگ تراورتن دارای هاله ها و موج های منظم است. این سنگ رنگ بندی زیبایی دارد و برای موارد مختلف قابل استفاده است.

ویژگی سنگ تراورتن کرم

این سنگ دارای ترکیب رسوبی است و از سنگ های تزئینی محسوب می شود. در واقع این سنگ از بر جای ماندن رسوبات چشمه های آب گرم به وجود می آید و از استحکام بالا برخوردار است. این سنگ در مقابل ضربه کاملا مقاوم است. اگر سنگی دارای خلل و حفره باشد، در ساختمان سازی نمی توان از آن استفاده نمود. به همین دلیل از سنگ هایی استفاده می شود که دارای خلل کمتر باشد و نسبت به شرایط محیطی مانند: سرما، گرما و رطوبت کاملا مقاوم باشد. لذا سنگ تراورتن بهترین نمونه خواهد بود. در برخی مواقع روی سطح تراورتن را با رزین می پوشانند و باعث افزایش جلا و زیبایی سنگ می گردد. سنگ تراورتن کرم محلات و سنگ تراورتن آبگرم از جمله سنگ های پر فروش و محبوب هستند و در موارد مختلف قابل استفاده هستند. قیمت مناسبی دارند و با توجه به ابعاد و اندازه قابل تهیه و خریداری هستند.

تراورتن کرمی همدان نیز از ترکیبات شیمیایی متفاوت برخوردار است و دارای رگه های زیبا بوده و در زیرپله ها، قرنیز دیوار قابل استفاده است. این سنگ دارای ترک ترک و رده های مختلف است و باعث کاهش استحکام آن می شود.

تهیه و سفارش تراورتن کرم

برای تهیه و خرید سنگ تراورتن کرم آبگرم محلات می توانید از طریق راه های ارتباطی مندرج در سایت با کارشناسان ما در تماس باشید. قیمت تراورتن کرم به معیار های مختلف، از جمله ابعاد و اندازه و رنگ بستگی دارد و برای استعلام قیمت دقیق و به روز از طریق راه های ارتباطی با ما در تماس باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *