اطلاعات عمومی, سنگ تراورتن, سنگ های ساختمانی, مقالات سایت

پرکاربردترین و بهترین سنگ نما ها را بشناسید

سنگ تراورتن کرم برای نمای ساختمان ، بهترین سنگ نما

سنگ تراورتن یکی از باکیفیت ترین و پرکاربردترین و بهترین سنگ ها برای نما ی خارجی ساختمان می باشد. کیفیت سنگ استفاده شده در نمای بیرونی ساختمان بسیار اهمیت دارد؛ زیرا بیشتر در معرض فرسایش و آسیب قرار می گیرد. سنگ تراورتن آبگرم محلات به خاطر ویژگی های منحصر بفرد، یکی از پرفروش ترین سنگ های ساختمانی به شمار می رود.

مزیت های استفاده از سنگ نما

انواع سنگ های زینتی برای جلوه دادن به زیبایی نمای خارجی ساختمان مورد استفاده قرار می گیرند. سنگ های مختلفی در نمای اصلی ساختمان به کار گرفته می شوند که هر کدام دارای ویژگی های متفاوتی هستند. یکی از پرفروش ترین و محبوب ترین نمونه ها، سنگ تراورتن می باشد. در این قسمت می خواهیم به مزیت های استفاده از سنگ در نمای اصلی اشاره کنیم:

  • از مزایای به کار بردن سنگ تراورتن در نما ساختمان می توان به زیبا جلوه دادن ساختمان های مسکونی، اداری، تجاری و غیره اشاره نمود. استفاده از سنگ های تزئینی، نمای ساختمان را بسیار چشمگیر و منحصربفرد می کند. از دلایل استفاده از سنگ برای نمای اصلی می توان به تنوع رنگ بندی، سطح براق سنگ ها، بافت یکدست طبیعی اشاره نمود. جالب است بدانید سنگ تراورتن ابگرم محلات علاوه بر ویژگی های ذکر شده، از کیفیت بالایی نیز برخودار است.
  • یکی از ویژگی های سنگ های ساختمانی، تراکم بالا آنها می باشد و به همین دلیل درصد کمی از آلودگی محیط را جذب می کنند. اگر دوست دارید که همیشه نمای اصلی ساختمان تمیز و براق باشد؛ به کار بردن سنگ های تزئینی بهترین گزینه است. همچنین سنگ تراورتن به خاطر عدم جذب آب، در زمان بارش باران ایستادگی خوبی دارد.
  • برخی از سنگ های تزئینی ازجمله سنگ تراورتن محلات عایق صوتی و حرارتی هستند. این ویژگی به اتلاف انرژی جلوگیری کرده و به کاهش هزینه های شما بسیار کمک می کند. هم چنین عایق صوتی بودن این مزیت را دارد که دیگر خبری از صدای محیط و بوق ماشین ها نیست و حس آرامش بیشتری در خانه دارید.

ویژگی های بهترین سنگ تراورتن

سنگ تراورتن خوب باید دارای رنگ بندی متنوعی باشد تا بتواند نظر تمام سلیقه های را جلب نماید. سنگ تراورتن باکیفیت نسبت به نمونه های دیگر دارای وزن کمی می باشد و به همین دلیل به راحتی روی دیوار نصب شده و برای سنگ نما در ساختمان های بلند بهترین گزینه است.

سنگ تراورتن یکی از بهترین سنگ های ساختمانی برای نما اصلی می باشد. البته سنگ های تراورتن از نظر کیفیت دارای سطوح مختلفی هستند ولی یکی از باکیفیت ترین نمونه ها، سنگ تراورتن ابگرم محلات می باشد. از ویژگی های بارز این سنگ تزئینی می توان تنوع رنگی، بافت زیبا، چسبندگی بالا، مقاومت بالا در شرایط آب و هوایی مختلف و قیمت مناسب را نام برد.

پیمانکاران علاوه بر زیباسازی نما، باید به کیفیت آن هم توجه کنند. همانطورکه می دانید هزینه تعمیر نمای بیرون ساختمان بسیار بالاست و به همین دلیل بهتر است از با کیفیت ترین نمونه در نماسازی استفاده شود تا ازهزینه های گراف در آینده جلوگیری گردد. امیدواریم با استفاده از سنگ نما زیبا و چشم گیر، به زیباسازی شهرمان کمک نماییم.//گیتی استون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *