سنگ تراورتن, سنگ های ساختمانی, مقالات سایت

کارخانه سنگ محلات

یکی از سنگ های پرطرفدار کارخانه سنگ محلات سنگ تراورتن است. این سنگ نمای بسیار زیبا و جذابی دارد و کاربرد بسیار زیادی در صنایع ساختمان سازی دارد. در واقع سنگ‌ های تراورتن زمینه روشنی دارند. همچنین دارای رنگ های شکلاتی و کرم روشن هستند. در این سنگ‌ ها دانه های مشکی نیز دیده می شود. اما رنگ زمینه آن سفید و روشن است. در واقع این محصولات طیف وسیعی از رنگ های زیبا و جذاب را دارا هستند.

کارخانه سنگ محلات

شهرستان محلات یکی از مهمترین قطب های تولید سنگ تراورتن به حساب می آید. محصولات کارخانه سنگ محلات کیفیت بسیار بالایی دارند. این محصولات که سنگ های تراورتن هستند از جمله سنگ های رسوبی و آهکی هستند که در معادن در اثر رسوب گذاری به وجود آمده اند. سنگ تراورتن جزو پرکاربردترین سنگ های ساختمانی است. زیرا ظاهری بسیار زیبا و جذاب دارند و برای ساخت متریال های تزیینی در ساختمان ها و تزئینات دیوارها و نمای ساختمان مورد استفاده قرار می‌ گیرد. این سنگ ها جزو سنگ های آهکی هستند که از ته نشین شدن رسوبات تولید شده‌اند.

ویژگی سنگ محلات

سنگ تراورتن یکی از انواع سنگ محلات است که کیفیت بسیار عالی و مشخصات فنی بی نظیری دارد. رنگ روشن سنگ محلات موجب محبوبیت این سنگ در بین طرفداران آن شده است. این سنگ ها طرح های خاص ابروبادی و جذاب دارند. سنگ تراورتن یک سنگ لایه ای است که عایق بسیار مناسبی در برابر صوت و حرارت به حساب می‌ آیند. این محصولات در رنگ های کرم، سفید، لیمویی، زرد و غیره وجود دارند. انواع سنگ تراورتن به صورت موج دار و بدون موج ابر و بادی و غیره به بازار عرضه شده اند. استحکام بالا و مقاومت در برابر باران های اسیدی و تنوع بالا از ویژگی محصولات کارخانه سنگ محلات است.

نکاتی برای خرید سنگ محلات

برای خرید سنگ محلات باید به میزان حفره‌ها و تخلخل موجود در سنگ دقت داشته باشید. زیرا به هرمیزان که حفره ها و تخلخل در سنگ بیشتر باشد سنگ پوک تر است و در نتیجه استحکام کمتری دارد. کیفیت سنگ یکی از نکات بسیار مهمی است که برای خرید سنگ از کارخانه سنگ محلات باید به آن دقت داشته باشید. علاوه بر کیفیت ساب سنگ و رنگ بندی آن هم از دیگر مواردی است که باید برای خرید به آن ها توجه کنید. همچنین رنگ و موج سنگ باید کاملاً یکسان باشد. زیرا اگر متفاوت باشد ظاهر مناسبی ندارد. همچنین کیفیت ساب سنگ اگر خوب باشد خاصیت آینه ای بودن سنگ بیشتر نمایان می شود.

جمع بندی

کارخانه سنگ محلات در شهرستان محلات قرار دارد. در حقیقت می توان گفت که این کارخانه یکی از تولید کنندگان سنگ تراورتن در کشور است. سنگ تراورتن جزو پرکاربردترین سنگ های ساختمانی است که در رنگ های بسیار زیبایی تولید شده است. طرح های متنوع به همراه زمینه روشن سنگ تراورتن محبوبیت این سنگ ها را در صنایع ساختمانی برای تزیینات دیوار و نمای ساختمان افزایش داده است. برای خرید این محصولات باید مواردی را مد نظر قرار دهید که شامل کیفیت و نوع ساب سنگ است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *