اطلاعات عمومی, سنگ تراورتن, سنگ های ساختمانی, مقالات سایت

از سنگ آبدیده‌ی تراورتن آبگرم محلات چه می دانید؟

سنگ تراورتن محلات کرم ، تراورتن کرم محلات ، تراورتن محلات ، سنگ ساختماني ، خريد سنگ ساختماني ، قيمت سنگ ساختماني ، سنگ تراورتن کرم محلات ، سنگ تراورتن محلات کرم ، سنگ ساختمانی ، خرید سنگ ساختمانی ، قیمت سنگ ساختمانی ، سنگ تراورتن ، سنگ مرمریت ، خرید سنگ تراورتن آبگرم محلات ، سنگ تراورتن ابگرم محلات

ما سنگ تراورتن آبگرم محلات را موهبتی از دل بخشنده طبیعت می دانیم، که گواهی بر مقاومت و استحکام آن در برابر شرایط متفاوت جوی و ناملایمات زیست محیطی است. بنابراین به خاطر نفوذ ناپذیری آن در برابر حرارت و آتش سوزی، ضد آب بودن یا دست کم با مقدار کمی جذب آب سنگ تراورتن آبگرم محلات را می توان بهترین گزینه برای بکارگیری در نمای بیرونی ساختمان در مناطق سردسیر برای طولانی مدت دانست.

از دلایل محبوبیت سنگ تراورتن و استفاده در دکوراسیون و نمای بیرونی ساختمان

از نظر هنر دیزاین و زیبایی شناسی تفاوت رنگ از کرم تیره (شکلاتی)، کرم متوسط(عسلی) تا کرم روشن(بژ) و کرم متمایل به سفید با ثبات رنگ و عدم سابیدگی و خراش باعث شده است که در سبک های کلاسیک ( نمای رومی ) تا سلیقه ی مدرن گیرایی و جذابیت را بر نمای ساختمان ها بپوشاند.

ابعاد سنگ آبگرم محلات

پس از استخراج سنگ از کنار چشمه های آب گرم محلات کارخانه و کارگاه های سنگبری در ابعاد مختلف بر روی سنگ با ابزارهای به روز ساب و برش حرفه ای را بدون ترک خوردگی بر روی سنگ خام انجام می دهند تا مانند آینه صیقل داده شود. البته درست است که سنگ پس از ساب بدون هیچگونه طول موج می باشد با این حال از اصطکاک بالایی برخوردار است. پرکاربردترین برش در ابعاد عرض ۴۰ سانتی متر و طول بالای یک متر صورت می گیرد.

انتخاب آسان و کاربردی سنگ آبگرم محلات

در اینجا شما با تنوع محصولاتی مواجه هستید که قدرت انتخاب و دستچین کردن را برایتان آزاد گذاشته است، تا سنگ بنایی با کیفیت مرغوب و قیمت بسیار مناسب بسته به ضخامت، رنگ و ابعاد سنگ ها با سلیقه خود و با درسترسی آسان داشته باشید.

یکی از بارزترین ویژگی های سنگ تراورتن آبگرم محلات متخلخل بودن آن است که موجب استحکام چسبندگی بالا با ملات و سبکی وزن سنگ و تعمیر پذیر بودن سنگ می شود. این سنگ در نمای بیرونی ساختمان، حیاط، آلاچیق، استخر و … کاربرد دارد.

برای خرید سنگ تراورتن آبگرم محلات می توانید با شماره های ما تماس بگیرید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *