اطلاعات عمومی, سنگ تراورتن, سنگ های ساختمانی, مقالات سایت

مزایای استفاده از سنگ تراورتن کرم برای نمای ساختمان

سنگ تراورتن کرم برای نمای ساختمان ، بهترین سنگ نما

فصل سرما از راه رسیده است، اما شما هنوز برای تزیین نمای بیرونی ساختمان خود زمان دارید. نمای سنگ تراورتن کرم طبیعی یک راه حل کارآمد برای ارائه ظاهری دلپذیر و متعادل به ساختمان شما است. البته چنین تعادلی از یافتن بهترین ترکیب ممکن بین عناصر بیرونی ساختمان و محوطه حیاط خلوت ناشی می شود.

نمای ساختمان یکی از مهم ترین نکاتی است که در طراحی و ساخت به آن توجه می شود. ساختمان های شکیل با نماهای سنگی چشمگیر از زیباترین نماهای شهر هستند که چشم ها را به خود خیره می کنند در این میان سنگ تراورتن آبگرم محلات به دلیل تنوع رنگ و نقش و نگار خارق العاده بهترین انتخاب برای این ساختمان ها می باشد.

سنگ تراورتن انواع مختلفی دارد و با توجه به این تنوع می تواند انتظار شما را برای دستیابی به ظاهری زیبا و غنی کمک کند.

با استفاده از سنگ تراورتن کرم صیقلی و براق می توانید ظاهری مجلل به نمای منزل خود ببخشید. همچنین تراورتن های صیقلی براق هستند و می توانند سطح انعکاس درخشان و خیره کننده ای را در فضای داخلی خانه شما ایجاد کنند.

سنگ تراورتن محلات بسیار بادوام، متراکم، تخلخل کم، مقیاس پذیری، دارای ثبات رنگ، سازگار با محیط زیست، تطبیق پذیری بالا، یک گزینه مقرون به صرفه است که به راحتی نیز تعمیر می شود.

سنگ تراورتن محلات در برابر تغییرات آب و هوایی مانند بارش باران و برف مقاوم است و در این میان سنگ تراورتن کرم از محبوب ترین رنگ ها در میان رنگهای شکلاتی، قرمز، گردویی، زرد، لیمویی و نقره ای می باشد.

علاوه بر نمای ساختمان، استفاده از سنگ تراورتن کرم، در پروژه های زیباسازی خانه می تواند فضاهای شما را گرم و زیبا جلوه دهد و همچنین قسمت های مختلف خانه شما را با ارتباط منحصر به فرد با طبیعت آغشته کند. سنگ طبیعی تراورتن کرم بادوام است و می توان آن را با استفاده از تکنیک های سنگ کاری نصب کرد که به شومینه، پیاده رو، کف یا دیوار تأثیر کلاسیک یا ظاهری مدرن می دهد.

به خاطر داشته باشید صرف نظر از اینکه متریال شما چقدر خوب است، دیوار پوشیده شده با گچ تزئینی هرگز با سنگ تراورتن طبیعی نمی تواند وارد رقابت شود. به این فکر کنید که وقتی اندکی تغییر دما ایجاد شود، گچ چقدر آسان از هم می پاشد و اگر سریع آن را تعمیر نکنید، باران به زیر گچ نفوذ کرده و باعث گسترش سریع در کل بنا می شود. اما اگر آن را با راه حل های حرفه ای موجود در کارخانه سنگبری گیتی استون و با سنگ تراورتن محلات مهر و موم کنید، چنین مشکلی با سنگ طبیعی در نمای بیرونی نخواهید داشت.

استفاده از سنگ تراورتن آبگرم محلات برای روکش خارجی یک مزیت دیگر دارد: طیف گسترده ای از رنگ ها و بافت ها. ما در اینجا در مورد رنگ کرم، سیاه، سایه های کرم، قهوه ای، خاکستری، سبز زنگ زده و غیره صحبت می کنیم. با طیف کامل پوشش ها، ترکیب سنگ های مختلف آسان تر است.

لباس ساختمان خود را به ما بسپارید | گروه تولیدی کارخانجات سنگ ساختمانی گیتی استون

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *