سنگ تراورتن, سنگ های ساختمانی, مقالات سایت

قیمت سنگ تراورتن سفید محلات

قیمت سنگ تراورتن سفید محلات

رنگ سفید یکی از امتیازات تراورتن

از بین رنگ های سنگ ساختمانی سفید پر طرفدارترین و پر کاربردترین نوع آن است. این رنگ خالص و بسیار زیبا روی سنگ هایی مثل چینی و تراورتن نشسته است. اگر بخواهیم ملاک را فقط بر رنگ نگذاریم علاوه بر زیبایی ظاهری تراورتن سفید قدرت و دوام بیشتری دارد. خوشبختانه از نقایص سنگ مرمر و چینی هم بی‌بهره است.
جالب است بدانید یکی از امتیازات سنگ‌ تراورتن، سفید بودن آن زیرا این سورت یکنواختی و یک‌دستی بیشتری دارد و همین عدم وجود ناخالصی باعث می‌ شود که در زمان طولانی دچار ترک خوردگی و شکستگی نشود.

قیمت سنگ تراورتن سفید محلات

قیمت سنگ تراورتن سفید محلات

نکته دیگری که باید به آن توجه کرد این است که سنگ ساختمانی را برای چه منطقه آب و هوایی نیاز داریم، تراورتن سفید سنگی است که برای تمامی نقاط جغرافیایی مناسب است. این سنگ در مناطق سردسیر به خاطر دوام بالا در برابر یخ زدگی دچار شکستگی نمی‌شود و در مناطق گرمسیر به خاطر رنگ روشنی که دارای کمترین جذب گرما می باشد و فضای داخل ساختمان را خنک نگه می دارد، همانطور که میدانید در مناطق گرمسیر دمای هوا در ساعات مختلف شبانه روز اختلاف زیادی دارد مثلاً هنگام ظهر آفتاب پرحرارت و مستقیم می تابد اما شب ها هوا بصورت قابل توجهی خنک تر می شود، سنگ تراورتن سفید انعطاف بسیاری در برابر این انقباضات دارد.
اما شما قصد دارید از کدام مدل معماری برای ساختمان خود استفاده کنید؟ تراورتن سفید معمولاً برای نمای کلاسیک و رومی همچنین معماری اروپایی بیشترین کاربرد را دارد، البته سفید از آن دست رنگ هاست که در تمام سبک ها کاربرد دارد.
حالا باید بدانیم کدام برند از تراورتن سفید دارای چنین امتیازاتی است؟

قیمت سنگ تراورتن سفید محلات چقدر است؟

با تمام تفاسیری که در بالا ذکر کردیم باید بدانیم با توجه به کیفیت سنگ سفید تراورتن این مدل از قیمت بالاتری برخوردار است. اما قیمت سنگ تراورتن سفید محلات مقرون به صرفه بود و در ابعاد عرض ۴۰ سانتی متر قابل عرضه می باشد. هرچه سورت‌ های آن یکدست‌تر باشند طبیعتاً قیمت آن افزایش می یابد.
تخلخل متناسب این مدل باعث می شود که چسبندگی بالایی با ملات داشته باشه البته سنگ تراورتن سفید محلات بسیار خوب فراوری شده و سطحی براق دارند در این فرایند از بهترین نوع رزین و اپوکسی بهره برده اند. تراورتن سفید محلات عایق صوتی و حرارتی خوبی برای ساختمان به حساب می‌آید. ممکن است فکر کنید که سنگ سفید ساختمان پس از مدتی کدر می شود باید بگویم که زدودن آلودگی از سطح شفاف سنگ محلات کار آسانی است و در کل تراورتن کمتر آلودگی‌ ها را به خود جذب می کند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *