سنگ تراورتن, سنگ های ساختمانی, مقالات سایت

فروش اینترنتی سنگ تراورتن محلات

فروش اینترنتی سنگ تراورتن محلات

زیبایی نمای بیرونی با سنگ تراورتن

در عصر حجر پس از شناختن مقدار سختی و شکنندگی سنگ ها، سنگ های سیلیسی را برای ساختن ابزار مورد نیازشان انتخاب کردند. با گذر زمان و رشد تمدن بشری استفاده از سنگ ها نیز متحول شد. بنا های باستانی با نما و کتیبه های سنگی از این تغییرات است.
گذشته از این ها انتخاب نوع دکوراسیون همواره یکی از دغدغه‌ های مهم ایرانیان نیز بوده است و چه خوبه این نکته توجه کرده اند که دکوراسیون از بیرون خانه شروع می‌شود و چشم‌انداز ساختمان چقدر اهمیت دارد، شاهد آن بنا های عظیم تخت سلیمان، پاسارگاد و تخت جمشید است که از سنگ ساخته شده اند. این مصالح سخت با گذشت زمان از هرگونه گزند مصون می مانده اند که یکی از مرغوب ترین و پرکاربردترین سنگ ها در بین سنگ های ساختمانی تراورتن است که مانند دژی محکم از ساختمان ها محافظت می کند تا در برابر شرایط مختلف جوی در هر جغرافیایی با گذشت زمان مقاومت خود را نشان دهد.

فروش اینترنتی سنگ تراورتن محلات

فروش اینترنتی سنگ تراورتن محلات

این سنگ آهکی و اسفنجی شکل در انواع سبک می‌تواند این زینت بخش ساختمان شود و قابلیت برآوردن تمام سلیقه‌ها را دارد. اینگونه است که اعتبار هر محله‌ای با وجود این سنگ نما افزایش می یابد.
با تمام این تفاسیر سنگ‌تراورتن بسته به شکل گیری آن ظاهر و جنس مختلفی دارد باید با شناخت بهترین سنگ بدانیم که کدام نوع آن مرغوبیت بیشتری دارد.

فروش اینترنتی سنگ تراورتن محلات

همانگونه که گفتیم سنگ تراورتن در کلیت از سختی و استحکام بالایی برخوردار است اما کیفیت این سنگ به عوامل زیادی بستگی دارد، مثلاً:

  • سنگ تراورتن آبگرم محلات یک دست بوده.
  • از ناخالصی کمی برخوردار است.
  • در برش آن از استخراج تا برش و ساب از لوازم حرفه ای استفاده شده است.
  • بهترین مصالح برای رزین کاری پروکسی استفاده شده است.
  • هرگز سفیدک و شوره نمی‌زند.
  • تنوع رنگی بالایی دارد. (در رنگ های مختلف سفید مایل به کرم، بژ، قهوه‌ای روشن تا شکلاتی کرم تیره دیده می‌شوند)
  • و…

در هنگام ساب سطح متخلخل سنگ آبگرم محلات به خوبی پوشانده می‌شود. این سنگ بیشترین شباهت را به سنگ عباس آباد و حاجی آباد دارد. ارتفاع آن معمولاً ۴۰ سانتی متر است و سطحی بسیار شفاف دارد. انعطاف پذیری بالایی داشته و به هیچ عنوان ترک خوردگی و شکستگی پیدا نمی‌کند. بعد از فرآوری کامل سنگ تراورتن آبگرم محلات در فروش دستگاه های سنگ مورد عرضه قرار می‌گیرد. همچنین فروش اینترنتی سنگ تراورتن محلات دسترسی به این سنگ مرغوب را آسان کرده است. با مشاهده قیمت رنگ و نوع سنگ و کسب شناخت لازم می توان اقدام به خرید سریع و به صرفه این سنگ کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *