اطلاعات عمومی, سنگ تراورتن, سنگ های ساختمانی, مقالات سایت

سنگ تراورتن محلات آبگرم

سنگ تراورتن, سنگ ساختمانی سنگ ساختمانی, خرید سنگ ساختمانی خرید سنگ ساختمانی, قیمت سنگ ساختمانی قیمت سنگ ساختمانی, خرید سنگ تراورتن خرید سنگ تراورتن, خرید سنگ تراورتن محلات خرید سنگ تراورتن محلات, تراورتن محلات تراورتن محلات, سنگ تراورتن محلات سنگ تراورتن محلات, سنگ مرمریت سنگ مرمریت, قیمت سنگ تراورتن محلات قیمت سنگ تراورتن محلات, سنگ کرم سنگ کرم, سنگ رنگ کرم سنگ رنگ کرم, سنگبری سنگبری, سنگبری گیتی استون سنگبری گیتی استون, gitistone gitistone, سنگ ساختمانی ارزان سنگ ساختمانی ارزان, تراورتن محلات بیموج تراورتن محلات بیموج, سنگ مناسب نمای رومی سنگ مناسب نمای رومی, سنگ نمای رومی سنگ نمای رومی, نمای رومی نمای رومی, تراورتن برای نمای رومی تراورتن برای نمای رومی, سنگ تراورتن محلات کرم سنگ تراورتن محلات کرم

سنگ تراورتن محلات آبگرم از انواع سنگ تراورتن می باشد که در سال های گذشته به طور انبوه مورد استفاده قرار گرفته. معادن این سنگ به سنگ های خوب آن دسترسی پیدا کرده اند و بعضی از انواع سنگ آبگرم حتی از نمونه های مشابه حاجی آباد خود نیز برتر است. معدن سنگ آبگرم در محلات قرار دارد و مشهور ترین سینه کار آن معدن سالاری است. کوپ های سنگ آبگرم قیمت تقریبا مناسبی دارند و به دلیل اینکه بیشتر در خود محلات و اصفهان برش زده می شوند احتیاج به پرداخت کرایه زیاد ندارند.

نوع های ضعیف این سنگ سوراخ های تقریبا درشتی در خود دارند که برای پر کردن آنها رزین زیادی مصرف خواهد شد اما در سورت های ممتاز و متوسط این سنگ سوراخ های ریز وجود دارد که با سنگ حاجی آباد مانند هم است. سنگ تراورتن محلات آبگرم ممتاز برای به کاربردن در نمای اصلی ساختمان یکی از برترین گزینه ها می باشد. به دلیل رنگ کرم این سنگ به کاربردن آن برای ساخت نمای رومی بسیار مناسب است. ناخالصی در این سنگ کمتر مشاهده می شود که به یکدست شدن نمای ساختمان کمک خواهد کرد.

سنگ آبگرم در درجه های ضعیف خود به رنگ کرم زیتونی متمایل می شود و این سنگ اغلب در نماهای پشت که زیاد در دید نیستند استفاده می شود. بعضی از سورت های این سنگ نیز بسیار روشن و مایل به سفید هستند اما در درون آن ها دانه های ریز سیاه وجود دارند. سورت های بسیار ضعیف این سنگ در داخل خود طرح های قرمز را نیز حاوی می باشند.

سنگ محلات آبگرم از نظر جنس و مقاومت مشابه سنگ حاجی آباد است و در برش کاری و جابجایی ها دور ریز کمی خواهد داشت. اگر می خواهید برای نمای ساختمان خود سنگی انتخاب کنید این سنگ هم از نظر زیبایی، هم مقاومت و هم قیمت مورد بسیار مناسبی می باشد.

برای خرید سنگ ساختمانی تراورتن محلات آبگرم در رنگ های متنوع و قیمت های مناسب ، با ما تماس بگیرید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *