سنگ تراورتن, سنگ های ساختمانی, مقالات سایت

قیمت سنگ تراورتن در تهران

قیمت سنگ تراورتن در تهران

تراورتن سنگی متناسب با اقلیم تهران

همان طور که اطلاع دارید استان تهران مملو از ساختمان های بلند و مرتفع است که چنانچه بخواهند به شهر زیبایی ببخشند بایستی نمایی شیک و اصیل داشته باشند، تا هم باعث دوری فضای شهری از هرج و مرج شده و هم پوششی مجلل و باشکوه به تن شهر نمایند. از طرفی به منظور پیشگیری از ریزش نمای ساختمان ها، ضروری است سنگی در آن ها بکار رود که چسبندگی بیشتری با ملات داشته باشد و با توجه به اقلیم این استان، زیبایی و مقاومت خود را حفظ نماید. بر اساس موارد فوق می توان سنگ تراورتن را مناسب ترین گزینه برای ساختمان های پایتخت ایران دانست.

قیمت سنگ تراورتن در تهران

قیمت عمده سنگ تراورتن در تهران

مقاومت سنگ تراورتن در باران های اسیدی تهران

تهران یکی از آلوده ترین شهرهای جهان به شمار می رود و اغلب به دلیل آلاینده های گلخانه‌ ای دچار وارونگی هوا و شرایط هشدار می گردد. این آلاینده‌ ها باعث شده تا سطح سنگ ساختمان ها کدر شده، از زیبایی آن کاسته و مانع جلوه‌گری و درخشش سنگ گردد؛ همچنین در زمان باران های اسیدی به سنگ نما نیز صدمه می رسانند.
مطالعات حاکی از آن است که دی اکسید کربن، اسیدهای نیتروژن، اسید سولفوریک و دوده های آلاینده جوی اثرات مخربی روی سنگ نما دارند. به عنوان نمونه می توان مجسمه مرمر آبراهام لینکلن را نام برد که طی ۸۰ سال بر اثر حد بالای کربنات سدیم در مرمر، ۸ میلیمتر فرسایش یافته و دچار ترک خوردگی شده است.
باران‌های اسیدی در نتیجه فرآیند ترکیب دی اکسید سولفور با آب موجود در جو و اسید سولفوریک به وجود می آیند که شرایط نامناسبی برای سنگ نما ایجاد می کنند. با این حال سنگ تراورتن به علت دارا بودن مقاومت بالا طی سالیان طولانی و در شرایط مختلف جوی می تواند نمایی مناسب برای شهر تهران باشد. نمونه های کم تخلخل آن دارای جذب آب کمتری بوده و مناسب تر اند.

شست و شوی آسان سنگ تراورتن در جو آلوده تهران

ایجاد کدری و چرک در سطح سنگ از دیگر تاثیرات آلاینده های جوی تهران است. تراورتن علاوه بر دوام بالا در برابر هوازدگی و سایش شیمیایی که سبب تیرگی رنگ روشن سنگ می

شود، به راحتی با آب و صابون شسته شده و شفاف و تمیز می گردد. این سنگ نسبت به مرمر و گرانیت از پالت رنگی بیشتری برخوردار است.

عدم ریزش سنگ تراورتن در نمای ساختمان های بلند

از آنجا که شهر تهران دارای آب و هوای معتدل است، سنگ به اسکوپ احتیاج ندارد؛ اما همچنان نگرانی از ریزش آن به علت وجود ارتفاع بلند ساختمان ها وجود دارد. در این شرایط سنگ تراورتن چون نسبت به سنگهای دیگر از چسبندگی بالاتری با ملات برخوردار است، گزینه مناسب تری جهت ساختمان سازی در تهران محسوب می گردد.

قیمت عمده سنگ تراورتن در تهران چگونه است؟

سنگ تراورتن در تهران قیمت های مختلفی دارد؛ اما چنانچه قصد خرید سنگ تراورتن با قیمتی مناسب و مقرون به صرفه دارید بهترین انتخاب برای شما، سنگ تراورتن آبگرم محلات است. چراکه این برند در تهران با کیفیتی بالا عرضه می شود و با عرض ۴۰ سانتیمتر و ضخامت متغیر دارای سورت های سوپر، ممتاز، درجه ۱ و ۲ موجود می باشد. این نوع تراورتن سطحی صیقلی و شفاف داشته و به خوبی فرآوری شده است. همچنین از طیف رنگی کرم مایل به سفید تا شکلاتی و قهوه ای برخوردار بوده و در نمای رومی، کلاسیک و مدرن ساختمان به کار می رود.

 

جهت خرید سنگ تراورتن و خرید مستقیم سنگ از کارخانه ، با شماره 09133324065 تماس حاصل فرمایید و یا برای ثبت سفارش حضوری به آدرس اصفهان-تیران-منطقه صنعتی رضوانشهر-فاز۱-خیابان یکم شرقی-سنگبری شهاب سنگ مراجعه نمایید

شماره تماس مستقیم کارخانه سنگبری – 09133324065 ( مهندس غیب دوست ) پاسخگوی سوالات شما هستیم .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *