سنگ تراورتن, سنگ های ساختمانی, مقالات سایت

قیمت سنگ تراورتن محلات

قیمت سنگ تراورتن محلات

سنگ های تراورتن کاربرد بسیار زیادی در صنعت ساختمان سازی دارند. این سنگ ها در ابعاد و اندازه های مختلف برای طراحی نمای ساختمان و طراحی کف و راه پله ساختمان استفاده می شوند. سنگ های تراورتن ظاهر بسیار زیبا و چشم نوازی دارند. بنابراین این سنگ ها در ساختمان سازی کاربردهای زیادی دارند. این سنگ ها در طیف وسیعی از طراحی و رنگ وجود دارند. قیمت روز سنگ تراورتن محلات با توجه به فاکتورها و عوامل گوناگون متفاوت است. در این مطلب در مورد قیمت سنگ تراورتن محلات اطلاعات در اختیارتان قرار می دهیم.

عوامل موثر بر قیمت سنگ تراورتن محلات

در این قسمت بهتر است اشاره کنیم که سنگ های محلات جزو گرانترین سنگ ها به شمار می روند. محاسبه قیمت سنگ تراورتن محلات با توجه به متر مربع انجام می گیرد. به طور کلی عوامل و فاکتورهای زیادی در قیمت این سنگ ها تاثیر گذار هستند. به عنوان مثال هر چه زمینه سنگ های تراورتن روشن تر باشد قیمت آن نیز بیشتر خواهد بود. همچنین ابعاد سنگ بر روی قیمت سنگ تراورتن تاثیر گذار است. هرچه ابعاد و اندازه سنگ های تراورتن بیشتر باشد قیمت آن نیز بیشتر خواهد بود. همچنین میزان هاله های موجود بر روی سنگ بر روی قیمت سنگ تاثیر عکس دارد. از جمله فاکتورهای دیگر می‌ توان به استحکام و میزان جذب آب در سنگ اشاره کرد.

قیمت سنگ های تراورتن محلات

تمام سنگ های تراورتن با توجه به زمینه رنگی و عوامل مختلف دارای قیمت های گوناگون می باشند. قیمت سنگ های تراورتن محلات در بعضی مواقع بسیار بالا و در بعضی مواقع پایین است. به عبارت دیگر بعضی از سنگ ها که دارای هاله کمتری هستند و رنگ روشنی دارند دارای قیمت بالایی می باشند. سنگ های تراورتن که هاله های زیادتری داشته و رنگ تیره تری دارند قیمت پایین تری دارند. به طور کلی علاوه بر شکل ظاهری کیفیت نیز بر روی قیمت تاثیر می گذارد.

مشخصات سنگ های تراورتن محلات

سنگ های تراورتن محلات از با کیفیت ترین نوع سنگ های تراورتن هستند. این سنگ ها دارای ویژگی ها و خصوصیات های مثبتی می باشند. این سنگ ها تخلخل کمتری داشته و جذب آب پایینی دارند. همچنین سنگ های تراورتن محلات مقاومت بسیار بالایی دارد و به همین دلیل در طراحی ساختمان استفاده می شوند. این سنگ ها در برابر اشعه نور خورشید مقاومت بالایی داشته و به زودی رنگ خود را از دست نمی دهند. سنگ های تراورتن محلات زمین های رنگی زیادی داشته و بسیار بادوام و محکم هستند. این سنگ ها مقاومت بالایی در برابر تغییرات دمایی و آب و هوایی دارند.

جمع بندی

در این مطلب اطلاعاتی در مورد قیمت سنگ های تراورتن در اختیارتان قرار دادیم. همانطور که اشاره شد قیمت این سنگ ها با توجه به فاکتورها و عوامل گوناگون متفاوت است. از جمله فاکتورهای تاثیر گذار در قیمت این سنگ ها می توان به مشخصات و ویژگی های ظاهری سنگ ها اشاره کرد. البته عوامل و فاکتورهای دیگری نیز وجود دارند که در قیمت سنگ ها دخیل هستند. به عنوان مثال کیفیت سنگ در قیمت تاثیر زیادی دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *