سنگ تراورتن, سنگ های ساختمانی, مقالات سایت

کارخانه سنگ تراورتن محلات

کارخانه سنگ تراورتن محلات

سنگ تراورتن علاوه بر ظاهر زیبایی شناسی طبیعی، به دلیل ویژگی هایی مانند طول عمر، ماندگاری، سهولت نگهداری و پایداری، ارزش زیادی دارد. بنابراین در قرن بیست و یکم  این سنگ و سایر سنگهای طبیعی بسیار در دسترس تر و مقرون به صرفه تر شدند.

با گذشت زمان و با توجه به نیازهای روزافزون در کارخانه سنگ تراورتن محلات استخراج سنگ پیشرفت کرده و تکنولوژی بهبود یافته است. توانایی انجام برش‌های ظریف، هدر رفت را کاهش داده ، ثبات را تضمین کرده و بهره وری را بهینه می‌کند. در برخی موارد، سنگ طبیعی حتی مقرون به صرفه تر از سنگ های ساخته شده توسط انسان مانند چینی و سرامیک می شود.

کارخانه سنگ تراورتن محلات

کارخانه سنگ تراورتن محلات

سنگ تراورتن یک سنگ طبیعی است که از معادن در نقاط مختلف در سراسر جهان استخراج می شود. ذخایر تراورتن معمولاً در ایران، ترکیه، مکزیک، پرو و چین یافت می شود. این سنگ ارزشمند بسته به منطقه ای که از آن سرچشمه می گیرد، به دلیل ویژگی های زمین شناسی متفاوت در آن مناطق، ظاهر متفاوتی دارد. سنگ تراورتن محلات جزو بهترین و باکیفیت ترین نمونه های این سنگ طبیعی می باشد. معدن سنگ تراورتن در استان مرکزی واقع در شهرستان محلات می باشد. سنگ خام روزانه از این معادن استخراج شده و برای انجام فرایند تولید سنگ به کارخانه سنگ تراورتن محلات ارسال می شود.

کاربرد سنگ تراورتن محلات

از کاربرد های سنگ تراورتن می توان به موارد زیر اشاره کرد:

کاربرد در دیوارهای داخلی ساختمان

نمای بیرونی ساختمان در قسمت های فرعی و اصلی

سنگ‌فرش محوطه هایی مانند پیاده رو جدول و درپوش

تبدیل سنگ تراورتن محلات به سنگ موجود در خانه ما

همانطور که گفته شد، سنگهای خام  پس از استخراج   به انبار انتقال داده شده و سپس از آنجا به کارخانه سنگ برده می شوند و با تجهیزات برش تخصصی، این سنگ ها را به اندازه‌های مختلف برش می دهند و سپس با فرایندهای مختلف از جمله تراشیدن، تکه تکه کردن، جلا دادن، برش و تراشیدن لبه آماده استفاده می شوند.

چرا سنگ تراورتن محلات بخریم؟

ارزش یک ملک بر اساس مکان، اندازه و شرایط آن و همچنین مواد موجود در آن است و خریداران امروزه بیش از هر زمان دیگری از آن آگاهی دارند. آنها پولی که به سختی به دست آورده اند را در مکانی سرمایه گذاری نمی کنند تا آن را فراموش کنند. آنها انتظار افزایش ارزش را دارند. جزئیاتی مانند سنگ طبیعی در افزایش قیمت فروش خانه در آینده تفاوت ایجاد می کند. سنگ تراورتن آبگرم محلات از بهترین سنگهای طبیعی در کشور است و با توجه به ماندگاری بالایی که دارد در سالهای آینده بر ارزش ملک شما اضافه خواهد کرد.

تنوع رنگ در این سنگ باعث شده است که بتوانید به راحتی رنگ مورد نظر خود را انتخاب کنید.

سنگ تراورتن محلات  مقاومت بالایی در برابر شرایط جوی دارد و جذب آب آن بسیار پایین است و در هنگام بارش برف و باران به راحتی آسیب نمی بیند، از این جهت سنگ تراورتن محلات محبوبیت زیادی دارد در حال حاضر به عنوان یکی از پرفروش ترین مصالح ساختمانی در بازار شناخته می‌شود..

سنگ تراورتن آبگرم محلات از با کیفیت ترین و مقرون به صرفه ترین سنگ ها در ایران است که از استحکام و زیبایی فوق العاده ای برخوردار است، سنگ تراورتن محلات ابتدا از معدن بر اساس رنگ، کیفیت و عوامل دیگر برداشت می شود و سپس در کارخانه سنگ تراورتن محلات  با چهار روش اصلی از روش های معدن برای حذف مواد خام آن استفاده می شود که عبارتند از: دستگاه های کانالینگ، اره سیم، اره زنجیری و برش با جت آب.

سنگ تراوتن در کارخانه سنگ تراورتن محلات در اندازه و برشها متنوع برای مصارف مختلف قابل سفارش است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *